ZWROTY I REKLAMACJE
Zwrot musi zostać zarejestrowany do 14 dni od dnia odebrania zamówienia.
Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Formularz zwrotu znajduje się tutaj.
Szanowni Państwo,
Zachęcamy do wypełnienia formularza reklamacyjnego poprzez system internetowy dostępny na naszej stronie: www.reklamacje.kgktrade.pl.
Umożliwi to śledzenie statusu postępowania, stały kontakt z serwisem, a także — w przypadku produktów wyszczególnionych w regulaminie — pozwoli Państwu na skorzystanie z gwarancji door-to-door. W ramach tej usługi serwis zajmie się organizacją i pokryciem kosztów transportu w obie strony.
Aby dokonać reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie na stronie internetowej: www.reklamacje.kgktrade.pl, a następnie oczekiwać wiadomości zwrotnej, zawierającej wszelkie informacje niezbędne do przeprocesowania zgłoszenia, w tym wysyłki towaru.
Możesz również wydrukować i wypełnić poniższy formularz, a następnie dołączyć go do reklamowanego towaru. W przypadku wypełnienia formularza w wersji papierowej przesyłkę wyślij na adres: KGK Trade sp. z o.o sp. k., Osiedle Centrum A 2, 31-923 Kraków.
Pamiętaj, że nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Formularz zwrotu znajduje się tutaj.